BESLENME ŞEKLİNİZDE YAPACAĞINIZ 10 DEĞİŞİKLİK İLE ZAYIFLAYIN!

  1. Yemekleri tabaklara koyup masaya getirin.
  2. Yemek esnasında çabuk çabuk yiyip masadan ayrılmayın, çatal kaşığı bırakıp sohbet edin, ara verin. Yemek anı sadece beslenme değil, keyif olsun!
  3. Tabaklarınız büyük boy seçmeyin. Çünkü büyük tabaklara koyacağınız az yemekler gözünüzü doyurmayacak daha fazla yemek koymanıza sebep olacaktır. Büyük tabak kullanacaksanız da tabağınızı sebzeler ile doldurun.
  4. Çok kalorili, yağlı ve ağır yemekleri en sona saklayın. Daima hafif ve sağlıklı yemekleri yiyin. Zaten hafif ve sağlıklı yemekleri yediğnizde doyacağınız için kalorili olanları daha az yersiniz.

  5. Karnınız tok ama hala yemeğe devam ediyorsunuz. Bu durumda kendinize biraz süre tanıyın. Önce 3 gün, sonra 3 hafta doyduğunuzda bırakın ve ikinci tabağa geçmeyin. 3. haftadan sonra iştahınız azalacak ve sizde motive oalcaksınız.
  6. Kilo vermeyi işkence oarak görmeyin. Daima olumlu düşünün ki iyi olsun.
  7. Alışkanlıklarınızda sizi zora sokmayan değişiklikler yapın. Eğer ara öğün yapmak sizi enerjik ve mutlu ediyorsa aç kalarak kendinizi zora sokmayın.
  8. Ruh haliniz zayıflamaya çalışırken önemli. Ne halde olduğunuzu durun, düşünün. Şu anda bulunduğunuz ruh haline göre yorum yapın.
  9. Zayıflamaya çalışırken artılarınızı ve eksilerinizi kâğıda yazın. Eksileri haftada 1 azaltır ve artıları haftada 1 çoğaltırsanız, birkaç aya kalmaz, hafiflemiş ve rahatlamış olacaksınız.
  10. Baktınız canınız sıkılıyor ve bir şeyler yemek istiyorsunuz, yanınızda sağlıklı aburcuburlar bulundurun. Örneğin; Light bisküviler, şekersiz içecekler, bitter çikolata, kepekli kurabiyeler, kuru meyveler, light süt ile toz tarçın... Dolabı açınca karşınıza bunlar çıksın. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...