DUYGUSAL AÇLIK İLE MÜCADE EDEBİLİRSİNİZ

Yalnız olmak, sıkıntı duymak, üzüntü içinde bulunmak, kızgınlık gibi birçok duygu açlık ile karışır. Bu durumlarda buzdolabının önünde kendimizi bulabiliriz. Ama bununla mücadele edebiliriz.
Duygularınızı bir deftere yazın. Duygularımızı içimize atmayıp, onları yemekle bastırmamıza da gerek kalmaz.
Yeme günlüğü tutun. Neyi, ne zaman yediğinizi yazın. Canınızın çektiği bir şeyi yazarken, o sıradaki duygularınızı da not edin.
Arkadaşlarınız ve aileniz ile daha çok zaman geçirip, onlarla konuşun. Duygularınızı paylaşın. Bazen cevap almak rahatlatıcı olabilir.
Kendinize zaman ayırın. Size zevk veren şeyleri yapmayı alışkanlık haline getirin.
Spor yapın. Spor yapınca rahatlayacığınızı göreceksiniz.
Duygusal durumlarda yöneldiğiniz buzdolabınızın üzerine size hatırlatma nitelediğinde bir yazı asın.
Canınız yemek istediğinde telefonla bir arkadaşınızla konuşun.

Evde sizi kışkırtacak yiyecekler, cips, çikolata, şekerleme vs. türü gıdalar bulundurmayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...