SPOR SALONUNA İHTİYACIN YOK

Evde yapacağınız üç hareketle tüm vücudunuzu güçlendirip, metabolizmanızı hızlandırarak yağlarınızdan kurtulabilirsiniz. Lazım olan sadece bir sağlık topu.

Anlatacağımız programın odaklandığı ana kas grubu merkez bölgeniz. Ancak hareketlerde kollarınızın tamamen gergin tutarsanız, karın kaslarınızla birlikte omuz ve biseps kaslarınızın da etkili bir şekilde çalıştırmış olur. Aşağıdaki hareketlerin ilk setini, ara vermeden bir tur halinde yapın. Toplamda üç dört tur yapın. Her tur arasında bir dakika dinlenin.
1- Düz Kolla Rotasyon



Sağ ayağınızın üzerinde ayakta durun ve bir sağlık topunu kollarınız gergin olacak şekilde önünüzde tutun. Sol dizinizi 90 derece kırın ve üst bacağınızın yere paralel gelmesini sağlayın. Kollarınızı sabit tutarak gövdenizi sağ tarafa doğru döndürün ve daha sonra diğer tarafa doğru dönün. Bunu toplam 10 kere tekrarlayın daha sonra aynısını diğer bacağınızın üzerinde yapın.
2- Tek Ayak Üstünde Squat Chop
Sol ayağınızın üzerinde ayakta durun ve bir sağlık topunu sol omzunuzun sol tarafında havada tutun. Kollarınız tamamen gergin olsun. Squat hareketi yaparak vücudunuzu yere yaklaştırın ve sağlık topunu sağ ayağınızın dış tarafına doğru götürün. Daha sonra hızlıca doğrulun ve tekrar başlangıç pozisyonuna dönün. 10 tekrar bittikten sonra hareketi aynısını diğer tarafa doğru yapın.
3-Lunge Lift


iki diziniz de 90 derece kırık, sağ diziniz yerde olacak şekilde lunge pozisyonu alın. Sağlık topunu kollarınız gergin olacak şekilde yere doğru tutun. Doğrulun ve sağlık topunu başınızın üstünde havaya kaldırın. Sağ bacağınızı da üst bacağınız yere paralel gelecek şekilde havaya kaldırın. Bir saniye duraklayın ve yavaşça başlangıç pozisyonuna dönün. Her iki tarafa 10 tekrar yapın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...